Thursday, November 18, 2010

Ridley Ignite Team wint Crocodile Trophee


Christof Mariën heeft in de nadagen van zijn fietscarrière de Crocodile Trophee op zijn naam geschreven. Hij finishte met zijn Ridley Ignite Team op de eerste plaats in het algemeen klassement in de category M1, dit resulteerde in een 8ste plaats overall net achter Jan Kirsipuu (ook op een Ridley Ignite Team) . Lees hieronder de commentaar van Christof over onze Ignite Team.


"De Ridley Ignite team waar ik mee reed was echt super! Het parcours is echt wel ruw en veeleisend voor je fiets en ik heb met mijn Ignite team totaal géén probleem gehad! Het was trouwens bijna de enige carbonkader die niet is gescheurd of gebroken! En dat wil toch wel wat zeggen in zo’n race en bovendien ben ik ook niet van de lichtste… Trouwens Jan Kirsipuu, de sprinter van AG2R van weleer reed met identiek dezelfde fiets rond! Ik raad je zo’n fiets echt aan!"

No comments:

Post a Comment